< Till bloggens startsida

Ett himla fint lov

Fy på mig som har haft ett liv istället för att blogga det här lovet. Nu har i alla fall skolan dragit igång igen. Det är lite blandade känslor det där. Det är skönt att få lite rutiner igen, att träffa kompisar och dessutom så är varenda dag en dag närmare studenten. Samtidigt är det så otroligt skönt att ha tid med det man vill göra hela dagarna. Sånt får man väl antagligen tid med när man blir 100 år gammal.
 
I alla fall. Lovet har varit så himla fint och istället för en lång tråkig text tänkte jag bjuda på en massa instagrambilder.

Jag har vaknat vid åtta varenda morgon och ätit rejäla frukostar. 
 
Åkt så mycket skoter att jag haft ont i benen efteråt i så himla fint väder.
 
Åkt på skoterutflykt med fina familjen och grillat korv.
 
Ridit på min jätte fina häst varenda dag nästan.
 
Gosat på nya minigrisar. Säg hej till Nasse!
 
Och återigen kört skoter, fiskat fina fiskar och vänt kolbullar i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0