< Till bloggens startsida

tiden går fortare och fortare

Sommaren bara rullar förbi, så fort, så fort. Jag blir nästan rädd för dagarna som knappt hinner börja innan de tar slut igen. Jag menar, vi är ju redan inne i Juli. Snart är det Augusti och sedan är det dags för att kanske hitta på någonting vettigt. Vad vet jag egentligen. 

Jag snurrar omkring och spenderar mina dagar med jobb av olika slag samt ridning. Jag hinner liksom inte med så mycket annat. Av någon konstig anledning tänker jag också hela tiden att "nästa vecka kommer det bli lugnare så att jag hinner med det jag vill". Också kommer nästa vecka och kalendern är nerkluddad med massa tider och saker att göra. Det blir väl lugnt någongång kanske. 

Nu ska jag ta tag i det som jag utlovat för länge sedan - lite studentbilder! 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0