< Till bloggens startsida

Vad ska du bli när du blir stor?

Om någon skulle frågat mig vad jag skulle göra idag för tre år sedan skulle jag förmodligen svara att jag hade planer på att flytta långt bort och jobba i något försäljningsstall. Så blir det nog inte. Istället sitter jag här, två timmar innan ansökningarna för universitet stängs och har någon slags ångest. Jag ska gå på universitet.

Hur sjukt det än låter så ska jag faktiskt det. Om inte nu, kanske nästa år. Eller nästa. Så fort jag kommer in. Det är ju himla sjukt. 


Annars då? Jenny följde med mig hem idag. Vi har klappat på massa djur, gått på promenad med Ellen, gjort en sjukt god fruktsallad och funderat på vad vi ska göra efter studenten. Finemang! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0