< Till bloggens startsida

.

 
Min fina vän Simone ville också vara med på ett hörn.
 
Det finns en ganska roliga historia om Simone faktiskt. Redan innan vi började gymnasiet hade jag stalkat henne på facebook och då hennes namn var då Simone Kilten Flodén. Såklart, eftersom människor har normala namn på facebook, trodde jag att hon hette så. Detta trodde jag ungefär fram tills det här året då tydligen inte alls heter Kilten i efternamn. Det var bara ett roligt påhitt. Kilten stod alltså får något internskämt om en kilt (ni vet en sån där folkdräktskjolgrej). Så var det med det. 

Kommentarer
therese

HAHAHHAHA jag trodde samma sak, typ tills förra året..... tror faktiskt att hon fortfarande heter Kilten i min telefon lista... haha.

2013-05-17 @ 06:13:50
Anonym

ta bort bilen jag stämmer dig ;)

2013-05-17 @ 10:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0