< Till bloggens startsida

studentkryssning

Jag har ett par otroligt fina dygn. Jag och Ellen satte oss på tåget till Stockholm, övernattade i Täby och dagen efter stod vi på gärdet för att åka på studentkryssning. Jag har haft så himla himla roligt tillsammans med hur fina vänner som helst. 

Övernattade hos Mackan i Täby.
 
Åt svindyra karameller på tåget och tittade på solnedgången genom fönstret.
 
Och vi fyra vänner hade inte träffats på superduperlänge så vi drack massa vin och skrattade och det här är dagen efter. Påväg mot centralen. 
 
här står vi i kön till båten och vi var mega peppade. 
 
drack goda drinkar, skrattade hejdlöst och dansade till låtar som påminner om fina tider. 
 
och jag tyckte att livet var sådär fint som det bara är ibland. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0