< Till bloggens startsida

Man får inte glömma bort att pussas. Inte ens på Söndagar.

Livet flyger iväg så fort att jag nästan blir rädd och är fantastiskt fint. Jag vet att jag tjatar om det varenda gång jag skriver här men på något sätt känner jag att det faktiskt inte kunnat varit bätte. Jag ägnar dagarna åt att gå i skolan, rida på en fin häst, umgås med de finaste människorna i hela vida världen och pussas med pojken som jag är kär i. 
 

Jag har kanske ungefär kommit på vad jag ska göra av mitt liv och det känns himla bra. Om allting går som det ska kanske jag kan få göra allt det där jag vill men ändå hinna med allt annat också. 

Och snart är sommaren här och man kan ligga ute på en gräsmatta utan att bli kall, dricka öl med världens finaste vänner, bada i sjön med hästen och skratta så mycket att man håller på att trilla av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0