< Till bloggens startsida

en såndär lista

hur såg du ut för ett år sedan?

ungefär såhär såg jag och Ellen ut innaan vi skulle på hennes födelsedagsfest tror jag. 

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
det vet jag inte riktigt. använder mig av ganska många uttryck dagligen. 

har du någon fobi?
ingen direkt fobi skulle jag väll säga. jag tycker inte om att känna mig instängd, hatar dåligt samvete och sånt men ingen fobi direkt. 

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
mamsens ost-och-skinkpaj till middag igår.

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
simone sa att hon kommit fram till något efter min redovisning på psykologin idag. det kändes fint. 

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
det kanske var idag på psykologiredovisningen. förr avskydde jag att prata inför människor men efter tre år med redovisningar flera gånger i månaden stod jag själv idag inför hela klassen och redovisade i 10 minuter. sånt gör mig nöjd.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
jag ska göra mycket roligt i helgen! ska på födelsedagsmiddag hos en fin vän, rida pålle, umgås med ellen och förhoppningsvis en massa mys med en fin familj på söndag!

vilken är din pepplåt för tillfället?
jag har så många. sjunger så jäkla mycket, och högt, när jag kör bil ensam. 

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
har knappt haft dötid i veckan. tagit hand om pållen, tränat, pluggat och gått i skolan = ingen dötid. 

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
var på jobbintervju igår på SCA. har varit på jobbintervju förr men inte hos SCA. 

vad oroar du dig för?
att jag inte ska hinna med alla mina drömmar, tappa bort alla fina vänner eller att någon nära skulle bli sjuk. 

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
har nog inte sett någon mer kändis än hanapee på senaste tiden. 

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
vad som ska hända efter den där jäkla studenten. vad jag ska göra av min framtid, om jag måste flytta och massa sånt. 

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?’
har rensat bort alla såna bilder på datorn faktiskt. 

har veckan varit bra än så länge?
mycket! faktum är att jag inte har någonting att klaga på förtillfället. lite jobbigt eftersom att jag älskar att klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0