< Till bloggens startsida

Ingen kan vara nere med en ballong! - Nalle Puh

Idag har varit en jävla skitdag. Jag är trött, det regnar och allt sånt där som bygger upp en dålig dag. Dessutom har jag lyckats med flera andra saker som fått dagen att bli ännu mera idiotisk.
 
Till exempel var min lärare snäll och lät mig gå fem minuter tidigare från lektionen så att jag skulle hinna med bussen. Gick upp till köpmangatan och får syn på bussen vid trädgårdsgatan och fick springa upp till busshållsplatsen, hann precis ställa mig när bussen kommer. Men busschauffören ignorerar mig och kör bara förbi.?! 



Tröståt karrameller i väntan på tåget hem så nu känns livet lite bättre i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0