< Till bloggens startsida

Tisdagslistan.

Något som gjorde dig glad igår?
Att rida på en mysig tur på min häst, gå en powerwalk, gott kvällsfika. 

Humör just nu?
Ganska trött eftersom att jag sov cirka ingenting inatt, men ändå glad eftersom den första snön kommit och det betyder att det snart är jul. 

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Då satt jag på skolan, drack te och pratade med fina vänner. 

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Fick tillbaka betyg på ett tal som vi gjorde för någon vecka sedan.

Vad du ser om du tittar till höger?
Simones dator, Joel, Andreas och Ludwig.

Vad gör dig glad just nu?
Att det snart är vinter, att jag ska äta pizza till middag, att jag har världens finaste människor i min vardag och att allting är så himla bra bara. 

Hur vädret är hos dig just nu?
Det snöar och regnar samtidigt, så att staden blir slaskig. 

Vad var det senaste du åt?
Frukost på bussen. 

Bästa glassmaken?
Ben&Jerry Half baked. Det är livet. 

Sover du tungt?
Nej, eller jag tror inte det. Jag har väldigt lätt för att vakna i alla fall. 

Drömmer du mardrömmar?
Jag har drömt ganska mycket på senare tid, och endel mardrömmar också. Dessutom är det återkommande tema i dem och det är läskigt. 

Hur många kuddar sover du med?
Fem. 

Snarkar du?
Vissa säger att jag gör det lite, men jag påstår att jag inte gör det! 

Favoritkläder?
Svarta jeans och en stickad tröja. Mys. 

Favoritgodis?
Melonisar eller choklad!

Höger-eller vänsterhänt?
Högerhanden. 

Stjärntecken?
Stenbock.

Vad längtar du efter mest just nu?
Just precis nu längtar jag efter jul, jag längtar efter att ta studenten och jag längtar efter framtiden samtidigt som den skrämmer mig otroligt mycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0