< Till bloggens startsida

Önskerubrik - Som liten drömde jag om att bli...

När jag var liten ville jag både bli veterinär eller jobba med hästar på något sätt. Jag drömde ofta om att växa upp och jag sa alltid att jag ville flytta in till stan. Kanske för att det var lite spännande med stan, kanske inte. Jag drömde om att bli stor en gång. 

Nu förtiden ser mina drömmar lite annorlunda ut. Jag drömmer inte längre om att flytta till sundsvall, bli veterinär eller att växa upp. Snarare skrämmer tankarna om att växa upp mig lite. Däremot drömmer jag om att utbilda mig, skaffa ett riktigt bra jobb, bo någonstans där jag trivs och vill leva mitt liv. Jag drömmer om att bli en bra människa och jag drömmer om att bli någon som uppskattar allt det lilla och jag drömmer om att hjälpa människor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0