< Till bloggens startsida

Önskerubrik - Mina vänner

Det kanske inte alltid är så lätt för er människor som inte känner mig riktigt men som ändå läser min blogg att veta vem jag pratar om när jag pratar om mina vänner, så därför tänkte jag ägna ett inlägg till att presentera de som jag umgås mest med.
 
Till att börja med vill jag säga att jag har kanske världens bästaste, roligaste och finaste vänner. Puss på dem!

 
Det här är Ellen och henne har jag känt i en väldans massa år nu! Hon är min bästaste vän och hon är utan att tveka en av de roligaste människorna jag någonsin träffat. Jag har så jäkla mycket fina minnen med henne och vi har gjort så himla mycket kul ihop!

 
Simone träffade jag för tre år sedan, alltså då vi började i samma klass. Hon är alltid så himla rolig och påhittig! Hon har en crush på en utländskman som brukar mata duvor i parken men har aldrig riktigt vågat sig på någon närmare relation med honom. En grym brud helt enkelt.
 
 
Agnes träffade jag också då jag började gymnasiet. Hon är genomsnäll och rolig! Hon älskar att träna mer än något annat och försöker uppmana mig till att det också men än har hon inte lyckats. Hon är i alla fall en hel kul tjej och lite tokig också för den delen. 
 
 
Jenny började i vår klass lite senare än alla andra eftersom att hon gick på Skvadern först. Hon är jätte snäll, rolig och lite galen! Dessutom tycker hon om mig även fast jag slog henne i ansiktet med en stor pilatesboll förra året. En trogen vän!

 
(Hahahaha, förlåååt för bilden men den var så jäkla kulig!) Rebecca är också min klasskompis och hon är snygg, snäll och rolig! Hon delar mitt intresse för satsumas och hon är lite tokig hon också! En genomgo tjej är vad hon är. 
 
 
Sanna (längst till vänster) är en galen och rolig tjej som också är en av mina klassisar. Hon, som de andra, är rätt så tokig men väldigt rolig. 
 

Hanna är inte bara min fina vän utan hon är också min kusin. Hon är galen, rolig, fin och snäll. Henne kan man alltid prata med när man behöver det men också skratta med när man behöver det. Det finns nog ingen annan som kan hitta på så galna saker jämt som henne. Världens goaste brutta!

Therese är också en av mina klassisar och hon var faktiskt den första jag träffade på skolan. Jag satt och spanade in henne på torget första dagen för att jag visste vem hon var och att hon skulle gå i min klass, och jag hade inte en aning om vart jag skulle! Förövrigt är hon en jätte snäll och trevlig tjej som kan hitta på mycket bus!

 
Här är min fina Rasmus, som inte bara är världens finaste pojkvän, utan också en riktigt fin vän! Han är både rolig, galen och snäll. Han är också kanske den omtänsammaste människan jag träffat och han får mig att må så himla bra helt enkelt! 
 
 
Josefin är också en klassis! Hon är supergo och jätte snäll, dessutom är hon lite galen hon också!

Elin Höglund (som jag ej har någon bild på, jävligt konstigt) träffade jag för jätte många år sedan i samband med pållarna! Hon är jätte snäll, galen och är rätt bra på att hitta på bus. 
 
 
Jag har även några riktigt bra killkompisar som är hur roliga och snälla som hellst. Faktum är att jag aldrig riktigt haft några tjejkompisar innan jag började gymnasiet, förutom Ellen. 

Det finns självklart många fler fina vänner men dessa är de jag brukar umgås mest med. Ni andra är också fina och bra! Puss. 

Kommentarer
Beckster

PÖSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

2012-10-21 @ 21:27:18
ellen

Alltså att byström är där är så jävla konstigt??????!!

Svar: hihi
krossarn.blogg.se

2012-10-22 @ 20:50:57
Agnes

Gulligullan<3 <3 <3

2012-10-22 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0