< Till bloggens startsida

Önskerubrik - 10 saker ni inte visste om mig

Jag läser dagligen min egna blogg. 
När jag var yngre tränade jag och tävlade i skytte.
Jag har väldigt svårt för gammal mat (kan t.ex. inte dricka mjölk som går ut samma dag).
När jag blir äldre och har gått klart skola, jobbat några år och så vill jag öppna ett litet mysigt café någonstans. 
Jag älskar att åka längdskidor, och tävlade i det när jag var yngre. 
Jag funderade allvarligt att gå bygg ett tag. 
Jag har väldigt lätt för att börja gråta till filmer, texter och sånt. 
Min handled har blivit stum efter att jag bröt den, för att jag glömde att göra rehabliteringsövningarna. 
Jag tycker om tv-program som bonde söker fru och halv åtta hos mig. 
Jag får väldigt ofta spontana idér som jag börjar med att utföra med aldrig orkar att göra klart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0