< Till bloggens startsida

Mina djur del två.

 
(Jag lägger aldrig egentligen upp såna här bilder på den här bloggen, eftersom jag har en annan blogg för det)
 

Här är min häst Garlic. Han är världens goaste och socialaste men kan samtidigt gå lite över gränsen när det gäller att vara social - han är helt enkelt för närgången! 
 
Ridningen ger mig inte bara bra träning utan jag mår så jäkla bra efter en bra träning, en uteritt eller bara att få pyssla om pållarna! Efter en kass dag kan allt kännas mycket bättre när jag har fått klappat på min kära pålle lite. 

Kommentarer
Elin

vad heter din andra blogg? :)

Svar: www.olinaeriksson.blogg.se :)
krossarn.blogg.se

2012-10-10 @ 19:56:25
URL: http://elinkallberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0