< Till bloggens startsida

En tisdagslista.

När jag borstar tänderna så kollar jag mig alltid i spegeln. 

När jag lagar mat så äter jag oftast någonting till, eller före. Annars blir jag så stressad för att jag är så hungrig!

Jag är rädd för att inte göra någonting av mitt liv. Att liksom fastna och aldrig uppleva saker. 

Den värsta känslan är att göra någon besviken. Det är absolut värre än att göra någon arg. 

Den bästa känslan är att inte känna några måsten för att man redan gjort allt man måste. 

Jag är bäst på att inte riktigt veta vad jag är bäst på. Jag är väll bra på många saker, men jag vet inte riktigt vad jag är bäst på helt enkelt. 

Jag är sämst på att plugga. Jag kan helt enkelt inte sätta mig ner och plugga till ett prov flera dagar innan provet. Oftast blir det alldeles innan jag ska somna och då blir jag alltid stressad och det slutar med att jag inte pluggar över huvudtaget. 

Jag lyssnar på en mysig man, eller en katt och Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Jag pratar mycket med människor som jag känner, ofta om någonting helt ointressant. 

Jag tycker om att skratta tills man ramlar av stolen, somna bredvid någon man tycker om och att rida

I somras var jag med världens finaste människor mycket, jag var på gatufesten och jag var otroligt lycklig och jag skrattade mycket. Speciellt till svenska björnstammen, det var magiskt. 

Sist jag grät var förra veckan. Jag var sjuk och jag hade väldigt lätt för att börja gråta. Konstigt. 

När jag bakar så smakar jag nästan aldrig på smeten. Jag blir så osugen på själva kakorna om jag gör det. Jag älskar att baka!

Just nu så har jag en svenska lektion och borde egentligen skriva på min stilanalys men jag orkar inte det, för jag är så himla trött. 

I dag så ska jag åka till stallet och sedan ska jag gå på powerwalk, men dit är det långt kvar. För först måste jag gå klart i skolan och den slutar inte förän klockan 3. 

I kväll ska jag lägga mig trött och somna och sedan vakna och vara ledig jätte länge. 

I morgon är jag ledig, så därför ska jag bara göra sånt som jag tycker om. Dessutom ska jag också hinna träna en massa! 

När jag vaknar på morgonen så brukar jag alltid snooza jätte länge. Jag tänker alltid kvällen innan att jag ska vakna tidigt och ha god tid på mig, men det slutar alltid med att jag inte orkar och kliver upp så sent som möjligt, får ta med mig frukost på bussen och är trött för långt in på dagen sedan. 

Om jag var ett djur skulle jag vilja vara en katt. Tänk vad skönt att bara gå omkring på dagarna, människor tycker att man är söt och man blir kliad på lite då och då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0