< Till bloggens startsida

10 saker jag tycker om med hösten

Hösten har väl aldrig riktigt varit någon favorit hos mig, men på något sätt har jag ändå börjat uppskatta de små sakerna i livet. Här är de saker jag tycker om med hösten;

1. Ljusgula/orange blad på träden. 
2. Stora och varma halsdukar. 
3. Tända ljus. 
4. Mysa under en filt.
5. Dricka té.
6. Stanna inomhus och vara med någon man tycker om. 
7. Att mörkret på något sätt ger stor mysfaktor. 
8. Nära till jul och allt som hör därtill. 
9. Att ta på sig massa kläder och ligga på marken och kolla på stjärnorna mitt i natten. 
10. Att alla bra tv-program börjar nu. 

Tumblr_mad4wv4oqg1rzw5ydo1_1280_large
 
A4iubbacmaidfc7_large

Kommentarer
therese

saaaant, håller med på alla punkter!

Svar: Fantastiskt!!
krossarn.blogg.se

2012-10-04 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0