< Till bloggens startsida

Snabbt och enkelt

Vad är du rädd för?

-  Mörkret och att inte göra något av mitt liv.

 

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

- Man är ju rätt duktig på att baka. Annars kanske att jag är väldigt målmedveten.

 

 

Det roligaste jobbet du haft/har?

- Rida hästar. Och ja, jag anser det som ett ''jobb'' då jag gör det visst länge och tjänar pengar på det.

 

 

När grät du senast?

- Idag, av fartvinden. 

 

 

När skrattade du senast?

-  Idag, av samma anledning som ovan.

 

 

 

Vem åkte du bil med sist?

- Jörgen, Pernilla, Sanna och Hanna.

 

 

Vem åt du mat med sist?

- Hannis!

 

 

Vem sov du hos sist?

- I min egna stuga annars var det väl i Njurunda.

 

 

Vem sov hos dig sist?

- Hanna sov i min stuga.

 

 

Vad var du rädd för när du var liten?

- Att inte finnas mer.

 

 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

- Veterinär tror jag. Vem lurade jag? Natur är inget för mig!

 

 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?

- Jag har ingen aning, en hel del. Är där mest hela tiden typ. 

 

 

Har du någonsin sportat?

- Frågar ni hon som gått i skidåkning, terränglöpning, innebandy, fotboll, linedance, skytte och ridning. 

 

 

Någon du ser upp till?

- Det finns så himla många och varierar nog från dag till dag. 

 

 

Vad finns alltid i din handväska?

- Just nu typ ett ton skolböcker, plånbok och pennor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0