< Till bloggens startsida

tok

På Måndagskvällen trotsade jag vetskapen om att jag fortfarande inte fått sommarlov och följde med Ellen när hon skulle agera chaffis till Frebbe, Emil och Nicklas. Hade en sån otroligt rolig kväll med sjuka upptåg!


Spenderade lite för mycket pengar på en allt för svår biltvätt.


Trodde att man skulle blåsa bilen torr. Insåg senare att detta var en dammsugare..


Svullade donkenkäk med fin utsikt.


Promenerade björnstigen på Södra berget mitt i natten.


Trotsa aldrig björnstigens lagar!

Detta tillsammans med allsång, ostsås på fönstret, sjuka omkörningar och en massa skratt gjorde kvällen riktigt fin. Förutom det faktum att jag hade skola dagen efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0