< Till bloggens startsida

utsliten och otroligt trött

Gårdagen var fullspäckad med en resa till Los fram och tillbaka, en uppvisning, barnvaktning och sedan hämtade vi och rullade upp 80 höbalar på en loge. Vid 1 - tiden var vi hemma och helt utslagna och det dröjde inte länge tills ögonlocken ramlade ihop av utmattning. 

Idag blev vi väckta vid halv 9 och befann oss hos Emma vid 9. Därefter städade vi hus, bakade tårtor och chokladbollar, slog in presenter, hämtade överraskningar och allt som hör till förberedelser inför barnkalas. Vid 2 rullade gästerna in och vi käkade pizza, tårta och glass, kollade på djuren, ordnade med ponnyridning och massa annat. Vid klockan halv 7 rullade jag hem. 

Nu har jag duschat. Det var nog det skönaste jag gjort på evigheter. Sleten är bara förnamnet. Har bakat en kaka och ska se på Gossip girl tills jag somnar. Vilket inte lär ta allt för lång tid. 

Vad jag annars gjort den här veckan? Myst i Njurunda, stressat, förberett, tränat och livet har liksom bara rullat på utan att jag ens hunnit andats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0