< Till bloggens startsida

Some die young - Laleh

Veckan började med mys i Njurunda. Igår kväll åkte jag hem, blev bjuden på mat i stan av broder och därefter blev det lite skytteträning i Lerbäcktjärn. Har lite blåmärken här och var idag efter bössan!

Tog mopeden upp till stugan nu i eftermiddag. Det blev ingen höjdare! Grusväg, rullgrus, hål, kurvigt och långa backar går inte riktigt ihop med min vespa som dessutom endast har en halv dålig frambroms. Lyckades i alla fall ta mig upp med livet i behåll och efter det badade jag och lillvovven lite. 

Nu har jag krypit ner under en filt, med chips och läsk framför tv'n och väntar på att mamma och pappa ska komma hem. Life is good. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0