< Till bloggens startsida

precis.

Det här är till alla er som sitter där ute och bara; carpe diem.

Den här dagen har varit ett jävla skämt. Vaknade upp halv sex och insåg att vi inte kunde åka på en tävling jag planerat inför i ca två månader och dessutom ägnat så jävla mycket tid åt, för att det var stormvarningar. Sen är det inte ens någon jävla storm, FÖR DET ÄR FINT VÄDER HELA DAGEN. 

Plus att man ej får tillbaka sina pengar som man redan betalat. Och ja det var bara två hundra spänn men jag hade kunnat köpa typ fyra B&J för dom. 

Har även längtat i ca ett halv år efter Bigbrother som börjar ikväll. Hade gått och laddat upp hela kvällen och när tiden är kommen så har min bror glömt att ta hem tv-boxen som vi har kanalen på från stugan.. 

Insåg också precis att jag glömt min telefonladdare hemma hos Ellen vilket gör att jag kommer ta slut på mitt batteri på telefonen innan dagen är slut imorgon. 

Kan det inte snälla hända något mer som gör att denna dag blir ett ännu större skämt än vad det redan är? NEJ FÖR DET GÅR INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0