< Till bloggens startsida

Jag lever faktiskt

Jag har helt enkelt inte orkat med det här på ett tag, men nu ska det bli ändringar! Jag får väl ta och skärpa till mig, men det måste ni också göra! Lite respons tack. 
 
Så här har senaste tiden sett ut genom instagram i alla fall: 
 
 
Jag har julbakat en massa, slagit in en massa fina julklappar och klätt en söt liten gran som står på mitt rum nu. 
 
Jag och Elin var i staden och handlade så många julklappar att jag knappt kunde bära kassarna på vägen hem. 
 
Har inte varit så mycket i skolan eftersom jag varit sjuk, ledig och har en massa körlektioner. 
 
Jag har busat omkring med denna fina varelse. 
 
Och ätit en massa onyttiga saker som smakar så fint i munnen. 
 
Igår lagade jag och Ellen lite langos!
 
 

Kommentarer
smört

BRA! gör en video olajna! videoblogg!

2012-12-22 @ 12:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0