< Till bloggens startsida

Myshelg

Jag har haft en riktigt hektisk men rolig och mysig helg. 
 
På Fredagen åkte jag, Ellen och Emma upp till Kälen för spakväll hos Siv. Fotbad, ansiktsmask, massage och en massa mys. Det var hur skönt som helst!
 
På Lördagen red jag tre pållar, åkte häst och vagn genom Fränsta och höll på att frysa ihjäl! Kvällen bestod utav lite bakning och därefter åkte jag till Ellen. 

Gårdagen var också fullspäckad med massa stalljobb, ridning och annat bus. På kvällen drog vi på pållarna massa glitter och tomteluvor och red genom Fränsta under julskyltningen. När jag kom hem på kvällen blev det lite adventsmys med tända ljus, julkalendern, fika och varmchoklad med min fina pojke.

Chocolatechip cookie whoopies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0