< Till bloggens startsida

Ett helt nytt år.

Har ni några nyårslöften?
 
 
Jag brukar vanligtvis inte ha det men i år har jag några! Jag måste bli bättre på att blogga, planera, lägga ner mer tid på att rida och träna. Bloggen har varit väldigt lidande nästan hela året men jag har helt enkelt inte orkat även fast jag tycker att det är hur kul som hellst att skriva, därför ska jag försöka finna inspiration till att göra det oftare! Att planera är ett måste då jag har så himla mycket jag måste hinna med, därför ska jag inhandla en kalender som ska hjälpa mig att få livet att gå ihop! Och att lägga ner mer tid på ridning och träning är ju helt enkelt alltid viktigt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0