< Till bloggens startsida

Måndagslista

1. Var är din mobiltelefon?
Just nu ligger den på min mage. 

2. Var är din andra hälft?
Jag tycker inte om att kalla någon för min andra hälft. Det känns så konstigt bara. 

3. Ditt hår?
Det klippte jag av i vintras, men nu har det vuxit riktigt mycket är bär färgen mörkbrun. 

4. Ditt humör?
Otroligt glad och mycket lycklig.

5. Din dagsplan?
Eftersom klockan just nu är 21:35 känner jag att min enda plan förtillfället är att äta karrameller och kika klart på en film. 

6. Det bästa du vet?
När livet känns fantastiskt, vakna bredvid någon man tycker om, ett lyckat träningspass med pållen. 

7. Din dröm i natt?
Jag tror inte att jag drömde någonting inatt. 

8. Ditt livsmål?
Att bo i en fin stad, hellst utomlands, tillsammans med någon fin människa, arbeta som psykolog och att vara lycklig. 

9. Rummet du är i?
Är mitt sovrum. Mörkt förtillfället och ganska ostädat. 

10. Din hobby? 
Fotografera, rida pålle och spela fotboll. 

11. Din skräck?
Mörkret, framtiden och att inte veta vad som kommer att hända i livet. 

12. Var vill du vara om sex år?
Jag vill bo i ett fint hem, kanske i USA kanske inte. 

13. Var var du igår kväll?
I Njurunda, kollade på blixtar och lyssnade på muller tillsammans med någon fin. 

14. Vad är du inte?
Jag kan inte påstå att jag är speciellt lång. 

15. En sak du önskar dig?
Att må bra hela livet.

16. Var växte du upp?
I en liten by kallad Torpshammar. En trygg liten by där alla känner alla. 

18. Dina kläder?
Mjukisbyxor och tjocktröja. 

19. Din tv?
Den är avstängd och står i mitt tvrum.

20. Ditt/dina husdjur?
En pålle, en råtta, en get, tre hundar. 

21. Din dator?
En packardbell och en Acer.

22. Din bästa ägodel?
Jag vet inte riktigt. Av mina saker är det nog min kamera. 

23. Saknar någon?
Jag saknar någon som inte finns längre. 

24. Din bil?
Äger ingen bil men kanske om 4 månader. 

25. Något du inte har på dig?
Förtillfället har jag inga strumpor på mig. 

26. Favoritaffär?
Det beror på vad jag är sugen på just för stunden.

27. Din sommar?
Sommaren var fin och jag var lycklig. Jag skrattade mycket och umgicks med både nya och gamla vänner.

28. Älskar någon?
Absolut.

29. Favoritfärg?
Mörkröd.

30. När skrattade du senast?
Idag, på skolan och på träningen. 

31. När grät du senast?
För någon dag sedan, framför en film. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0