< Till bloggens startsida

det är som en fantasivärld

vad har du på dig?
en t-shirt och trosor. sovoutfit.

Hur mår du?
Jag mår otroligt bra.

Vad önskar du just nu?
Jag önskar att tiden kunde gå lite fortare, men ändå inte. Så fort att livet rullar på, men så sakta att jag hinner andas och njuta. 

vad har du ätit idag?
kyckingwraps, makaroner och korv, ben&jerry.

vad ska du göra imorrn?
fotografera och något obestämt. 

och på söndag?
vi får se vart livet tar mig. 

vem saknar du?
någon som är några för många mil bort. 

senaste köp?
ben&jerry. 

vad skrattade du senast åt?
har skrattat mycket idag så jag minns inte riktigt. 

vad grät du senast åt?
till ett sorligt avsnitt av one tree hill. hann se ungefär en minut in i avsnitten och sedan började tårarna leta sig fram. 

vem sov du senast med?
någon jag tycker väldigt mycket om. 

vad läser du just nu?
ingenting faktiskt. 

senast sedda film?
Något jag var alldeles för trött för att kunna hålla mina ögon öppna till. Annars tar Gossip girl upp min mesta tid framför tv'n. 

Vilken svordom använder du mest?
jävlar

Vem var den senaste som ringde dig?
Ellen

Har du dejtat någon av en annan religion?
Det har jag inte. 

senast 3 inkomna sms?
''hon hälsar tack!''

''Okeeej :))''

''Västerlo nu, är vi nära då eller??''

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Ingen fara!”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Idrott

Vilken är din favoritfrukt?
Passionsfrukt eller melon. 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jag minns inte namnet på den bruden. 

Vad är du rädd för?
Mörkret mest.

Blir du lätt svartsjuk?
Det tycker jag inte. 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Stånk Tommy i småstadsliv. Lite av en idol faktiskt. 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Ellen skrev för några minuter sedan. 

Vilket språk hade du velat lära dig?
Kinesiska. 

Vad för sorts killar faller du för?
Det vet jag inte riktigt. Antagligen såna som är fina på utsidan och insidan. 

Vart vill du åka just nu?
Till något varmt och soligt land. 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En polaroid kamera och en sjuk födelsedagsfest. 
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0