< Till bloggens startsida

Ben&Jerry expert


Half Baked - min absolutaste favorit. Vill dö varje gång jag äter den! Den har allt man kan önska; Kakdeg, brownies, choklad och vaniljgladd. Perfekt!

5 av 5 krossade bananer.


Cookie Dough - Den här är också så sjuuukt god. Älskar kakdegen och chokladbitarna. Rätt enkel men ändå så jävulskt go!

4 av 5 krossade bananer.


Baked Alaska - Min förra favorit. Tycker om marshmallowsen och älskar de söta isbjörnarna. Tycker dock att den har blivit lite för mycket? För mycket vitchoklad helt enkelt! Men still.. AS GOD!

3.5 av 5 krossade bananer.

Oh My! Apple Pie! - Har en konstig känsla över den här. Kan inte riktigt bestämma mig. Det är en underlig smak med äpplena och pajskalet. Den går att äta samtidigt som den är konstig. 

1.5 av 5 krossade banander.


Strawberry Cheesecake - Samma som med förra. Kan inte bestämma om jag gillar den eller ej. Också konstig smak och jag gillade inte ''cookie swirlsen''. 

1 av 5 krossade bananer.


Phish food - Även om jag är jordens störta chokladälskare så blir det här aaaalldeles för mycket! Det blir så mastigt med chokladglass, marshmallows, caramell/kola sås och chokladfiskar. Men. Choklad är ju gött ändå.
2 av 5 krossade bananer.


Nordic Water Peace - ÄÄÄLSKA. Kakbitarna, chokladmärkerna och chokladkolan. GÖTTANS!
4 av 5 krossade bananer.


Wich - Den här är svin god och as lätt. Det kakiga utanför med glassen inuti tar sandwich glassarna till en helt ny nivå!
4 av 5 krossade bananer.


Peanut Butter Cookie Dough - ganska god samtidigt som ''jordnötsmöret'' tar över alldeles för mycket. Funkar!

2.5 av 5 krossade bananer.

Kommentarer
julia

åh vilket roligt inlägg :D smaka den med banansmak, den är himmelsk!!!

2012-04-26 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0