< Till bloggens startsida

dag 23 – mitt favoritprogram och varför

Jag har ju så många! Just nu är det väll Idol eftersom det är det enda jag ser på, då jag aldrig hinner se på tv. 
För att det är otroligt roligt att se på auditions, sedan blir det spännand, och man sitter där varje fredag och hoppas på att favoriten vinner.

Med favoritprogram ser jag tvserier också, kan ju lista dem som ligger mig varmt om hjärtat, eftersom jag älskar listor!

  • Glee
  • Pretty little liars
  • The lying game
  • The O.C
  • One tree hill
För att alla är så sjukt bra serier, som man blir helt beroende av!
Puss på det!

Kommentarer
simone

OLINA! ABC family som har ansvar över PLL och TLG, släpper typ massa andra serier som är AWESOME.

De som är värda att checka är Revenge, Switched at birth och typ vampire diaries. Awkward är askul serie, du kommer nog älska dsessa lika mkt som jag! :D

2011-09-25 @ 11:06:23
URL: http://slashs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0