< Till bloggens startsida

Veckans planer; PLUGG

Denna vecka kommer att vara intensiv nått fruktansvärt. Eller så låter det i mina öron i alla fall. Det kommer ändå sluta med att jag ligger och slöar istället. 

Tisdag - OLED redovisning med gruppen
Onsdag - Befolkningsseminarium 
Svenska B fördjupningsuppgift inlämnat
Fredag - Naturkunskap B fördjupningsuppsats inlämnat
Engelska B rättning inlämnat

Och när skulle jag ha tid att göra något som inte har med skolan att göra nu igen? 
Dessutom tror jag att jag har feber förtillfället då jag fryser, är varm, har ont i huvudet och en såndär konstig känsla man brukar få innan det bryet ut. 
Får-inte-bli-sjuk.

På Torsdag är jag i alla fall ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0