< Till bloggens startsida

kolsvart mörker är inte riktigt min grej

Jag åkte på Ica och handlade chips. Efter det stannade vi till hos min lilla pålle. Jag sprang omkring rätt skräckslagen i hagen och hittade honom ingenstans, bara två hästar som inte var min. Ropade och letade. Tillslut får jag syn på honom, längst upp i hagen, så jag hade alltså gått förbi honom... Till råga på allt ville han inte ens ha någon mat. Tack för den.



Har sett på Idol och nu ska jag.. se på One tree hill? Lär bli något sånt!

Kommentarer
simone

du MÅSTE kolla på den här nya serien, 4 avsnitt ute nu!

The secret circle

KOLLA NU OLInaAAA!! :D

2011-10-07 @ 23:06:29
URL: http://slashs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0