< Till bloggens startsida

I feel wild and free

Jag känner lite hat på min kära moped som nydligen blev lagad så eftersom latmasken i mig kom fram imorse så tog jag den till bussen. När jag kom hem och skulle starta den vägrade den att gå igång... Nu ska broder komma hem och köra hem den. Sätter hundra spänn på att den startar på en gång för honom. 

Annars då? Hur ser kvällskvisten ut?

Jo jag ska ta och laga kasslersallad nu tror jag. Sedan ska jag plugga idrott och handla mat. Ska handla skagenröra för att det är så in åt helvete gött. Dessutom lärde Linnea mig ett as gott sätt att äta det på!


Har dessvärre inga roliga bilder att bjuda på, så ni får lite rövinbär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0