< Till bloggens startsida

check!

Den här dagen har varit väldigt intensiv, men nu har jag gjort allt viktigt och sitter i min säng, dricker en kopp te och äter en kaka. 

Jag fick sluta en halv timme tidigare från skolan så att jag hann med 14;40 bussen. Jag åkte hem till Ellen och käkade mat och sedan åkte vi till stallet och red våra fina hästar i ljuset! Det mina vänner, har inte hänt på länge! Efter det åkte jag hem, pluggade klart och skickade in hemprovet och umgicks med min lilla familj innan de åkte igen. Sedan duschade jag. 

Men gu va kul att veta säger ni då. Då säger jag; JAAA. 



Nu ska jag bortsta lilltändran och sedan lägga mig och kolla på nyaste The lying game. Inte illa pinkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0