< Till bloggens startsida

snälla bli min igen

Vad har hänt med mig egentligen!? Jag har braiga dagar varenda dag! Eller okej, varenda dag den här veckan har jag haft det.

Sitter på bussen nu. Blev lite paff när jag stod där på busshållsplatsen och det svängar in en blå-gul buss istället för en cerisrosa-grå buss. Men jag tog den vilda chansningen och hoppade på den. Kan bero på att det stod 191 Sundsvall också, men ändå. As fin är den. Internet och fetaste toaletten finns det här. Plus as sköna säten och stoora fönster så man kan glo på världen istället för en gardin. Jag vill alltid åka den här bussen!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Veronica Maggio och filosofera samtidigt som jag tittar på det gröna landskapet utanför fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0