< Till bloggens startsida

Panic

Godkväller!

Skulle vaknat klockan 07.00. Klockan 08.30 ringer telefonen och innan jag svarar får jag syn på klockan, halvt i panik svarar jag och Emma frågar om jag var nere i stallet. Fick slänga på mig kläderna och fara till stallet. Gav hästarna lite hö sen drog vi till Ånge och kikade på hopptävlingen där. Kollade bara på första klassen och sedan åkte vi och hämtade hö istället. Senare på kvällen, efter lite pyssel i stallet, åkte vi till Ede och tränade lite körning inför tävlingen imorgn. 

Nu ligger jag halvt utslagen i min säng och ska kika lite på sex and the city. Klockan halv ett ska jag hämta Ellen vid tågstationen, som den troga vän jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0