< Till bloggens startsida

Nordic Water Peace

Hej hurra, för här kommer bumbibjörnarna!
Eller så var det bara Krossarn, the one and only.

Igår var jag ute i Birsta med mina kusiner. Handlade lite grejer. Sen åkte jag med dem till Matfors och sov hemma hos dem. När jag vaknade imorrse hade de redan åkt så jag klev upp, fixade mig, åt frukost och gick till bussen. Var lite lur på vilken buss jag skulle ta, och trodde att jag missade den då den åkte förbi och vände någonstans innan. Tillslut kom bussen och körde mig in till stan.

Hade spanska sedan slutade vi. Så jag och Thess uträttade några ärenden. Sedan tog vi bussen till Granlo, bytte kläder och sprang (läs gick) till Ica för att handla oss en Ben&Jerry som vi satte oss och åt i solen.

Nu sitter jag och tittar på när Thess städar. Väldigt trevligt. Senare ska vi in till stan och springa (läs jogga/gå) vårruset tillsammans med några klassisar. Därefter sover jag hos henne. As nirre!


Vi gjorde en stark insats för att rädda östersjön också. Hur duktiga är vi?

Kommentarer
thess

SKIT DUKTIGA!

2011-05-20 @ 09:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0