< Till bloggens startsida

men vad gör det om hundra år, då allting kommer kring?

Gårdagen blev en riktigt fin kväll tillsammans med fina vänner. Grillade, spelade kort och umgicks hela natten. Jag, Emil och Fredrik skulle gå upp på ett berg och grilla korv, men det fanns djur i skogen så vi vände efter inte ens halva vägen. Fin kväll och fint sällskap, kan det bli bättre?

Idag lekte vi riddare på eftermiddagen. Min häst var busigare än vanligt och ville inte riktigt som jag. Men tillslut så fick vi fint flyt och allting slutade super bra.

Imorgon är det skola igen och jag känner mig inte ett dugg inspirerad. Jag har inte ens börjat läsa min bok om fotbolls kriget, vilket vore väldigt bra om jag hade gjort innan jag började med min feta rapport om det. Men det löser sig. Det gör det alltid!

Nu ska jag käka melon och se på tv. Hare gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0