< Till bloggens startsida

LCHF

Men godkväller!

Måste börja med att påpeka att jag, Olina Krossarn Eriksson, för tillfället äter i form av en diet! LCHF faktiskt. Betyder att jag inte får äta många kolhydrater om dagen, inge frukt, inge macka. Mycket fett ska man äta. Jag lever för tillfället på ägg. Har tryckt i mig två idag, hade varit fyra om inte min kära broder ätit upp mina som jag skulle ha till frukost! Nog om det.

Tog ledigt från stallet idag. Har vilat, vilket var sjukligt skönt. Måste sätta igång med pluggandet nu. Har nationella imorgon, och seminarium om ekosofi på religionen. DÖDA MIG. . Tittade igen Ekosofi nyss. Kan typ allt redan insåg jag. Litte anteckningar på det här så!

Ska väll gå och göra mig nå nyttigt och kolhydrat snålt fika och se på bigbrother senare.


Inget mer sånt här på läääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0