< Till bloggens startsida

inte ens till köpenhamn

Idag har jag ridit en fin häst och efter det red jag en mycket liten häst. Nuddade nästan backen när jag sträckte ner benen, det är fint. Inte så hög fall höjd. Synd bara att den inte var så busig som min häst så jag fick användning för den lilla fall höjden.. 

Har bara tagit det lugnt hemma ikväll igen. Känner att detta var en väl behövlig helg faktiskt. Imorgon ska vi till Matfors på konfirmation, gött.

Nu ska jag se på Beck och ta mig en blund!
Natty



Kommentarer
Anonym

har en människa samma värde i din samling oavsett vad den gjort? (: eller kan man identifiera det som ett pokemonkort?

2011-05-07 @ 23:36:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0