< Till bloggens startsida

i remember what you said.

HEJ.

Idag har varit en såndär fantastisk dag igen, som igår! Har laddat in massor av musik på min lilla sega telefon så hela dagen har jag lyssnar på Veronica Maggio. Solen skiner och allt är på topp!

Vi hade förresten nationella idag. Vilket man inte kan påstå gick så bra! Men det skiter väll en raggare i.

Funderade på att skriva klar min rapport förut men jag orkar inte. Sitter istället på min altan och fikar lite. Synd bara att några människor bestämt sig för att de ska köra ut gödsel precis då det är varmt ute. 



Man vet att man bor på landet när folk kör förbi med gräsklippare på vägen för att hälsa på grannarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0