< Till bloggens startsida

I love you to much

Jag har precis kommit hem från en rätt fin kväll. 

Började med att leka lite riddare, då min fina häst hellre ville bralla sönder än att vara en snäll riddarhäst. Kanske inte världens smartaste val att låta honom stå många dagar innan och sedan försöka sig på ett pass. 

Efter det drog jag på IP och kollade på pojkarnas match tillsammans med Emil, Nicklas, Anton, Fredde och Henke. Dom är galna. Pöjkarna förlorade men var duktiga i alla fall. Senare drog vi till Fränsta och lekte på gårn, sen var vi as coola och hängde på korren, och sedan åkte jag hem. 

Älskar moppe kvällar faktiskt! 

Ska upp 07.00 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0