< Till bloggens startsida

fem kilometer senare

Vårruset är gjort!

Vi började med att åka in till stan för att käka middag på donken då vi inte orkade laga någon mat. Efter det åkte vi till Granlo igen, och sedan in till sjukhuset. Fixade en nummerlapp till Thess och sen fick vi sitta inne på sjukhuset i över en timme för att vänta. Uppvärmning sen dags att springa. Vi hamnade i andra gruppen. Den första springer fort hela vägen, den andra springer hela vägen osv. Trodde jag hamnat helt fel, men det funkade! Efter 30 minuter och lite dödslängtan kom jag i mål och fick fika as gott fika med mina fina vänner.

Lätt värt det, även om jag kände att jag bara ville lägga mig ner och dö på slutet. Men fan vad skönt efter. Nästa år satsar vi på att vinna. Så det så!

Nu ska vi chilla. Är rätt stel nu...

Godnatt alla tjockisar som inte är ute och springer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0