< Till bloggens startsida

d.ö.d

Nu ligger jag här, mitt i natten efter en del händelser som slutade med att jag fick åka in på akuten med, vad vi trodde, brutna fot. Efter några tårar, skrik och runtgen bilder så hade jag tydligen bara en rejäl blödning. Jag kan knappt gå på foten. Den är blå och min lilltå dör såfort jag gör något med foten. Skulle tydligen ta ca 3-4 veckor innan jag var helt återställd. In my ass. Om max en vecka tänker jag vara uppe på mina goa hästs rygg igen!

Fick i alla fall nattkäk på Max med mami. Är så jävla trött nu så jag vill dö. Ska vara ledig minst Onsdag och Torsdag eftersom jag typ är helt död i foten. På Fredag har vi ju kak kalas och redovisning på skolan som jag förmodligen, om jag inte är död i foten fortfarande, kan gå på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0