< Till bloggens startsida

110517

Godmorgon!
Jag hade bestämt mig redan igår för att vara hemma idag, så att jag kunde vila upp mig och bli frisk på riktigt. Jag känner mig så mycket friskare så idag ska jag ta tag i lite grejer;

Dagens to do list:

  • Plugga - måste läsa igenom min klasskompis rapport eftersom vi ska ge kritik på våra gruppmedlemars rapporter imorgon.
  • Packa - eftersom jag ska sova i matfors imorgon och på torsdag hos thess.
  • Städa - mitt rum ser förjävligt ut.
  • Träna - om det blir riddarträning ikväll ska jag träna eftersom jag missade senaste träningen.


Men nu ska jag fortsätta att äta lite chokladglass och kika på sex and the city ett liiitet tag till bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0