< Till bloggens startsida

nyttig brud på g

Jag har ju nu inlett ett nyttigare stadie i livet och jag kan meddela att det går riktigt bra, än så länge. Det har visserligen inte ens gått en vecka och jag har varit sjuk, vilket betyder att man inte är sugen på någonting alls. MEN. Hittills har jag bara känt mig illa mående då jag tänkt på godis, faktiskt. 

Mitt nyttiga liv går ut på att inte äta godis, chips, kakor, glass, snabbmat osv osv. Visst finns det undantag, men jag har inte ens varit sugen på något av dessa. Dock blev jag lite sugen på hamburge tallrik nyss då jag sa till Elin att hon borde äta det. Dumma jag! Jag och Emma har även lovat varandra att göra situps och armhävningar varje dag! Eftersom jag haft så otroligt ont i ryggen de två senaste dagarna så sparck ju det, men nu är jag back on track igen, eller ja, det får vi ju se senare då jag ska göra dagens fysiska jobb, förhoppningsvis håller ryggen för det!

Min mamma och pappa verkar inte hajja grejen. Igår hade de köpt en chokladkaka åt mig som de gav mig. Jag gav bort den till min kära broder som blev mycket glad över den. De hade dessutom köpt såna där skum chokladbollar. Jag tycker inte ens de är goda i vanliga fall, och såklart frågar de mig om jag vill ha. Jag tror de försöker motarbeta mig?


Nix nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0