< Till bloggens startsida

godnatters

Godkväller girls and bois. Jag vandrade hem till Malin såhär på kvällskvisten, kan påpeka att det är en väldigt lång sträcka på max 30 meter, och fördrev tiden tillsammans med henne. Vi spelade familjegeni, och insåg att vi bara är barn. Vi spelade A-Ö och insåg att vi inte kan något om flygplan eller geografi. Sedan såg vi på bigbrother. Genom bigbrother fick jag anstränga mig för att inte gäspa sönder, men då och då slank ett och annat åsnegap fram. Så efter bigbrother tog jag mig hem, med lite skuldkänslor då jag hellre stannat och kikat på en film tillsammans med henne, men jag är så jäkla trött. Nu ska jag slå på ett avsnitt av Glee att somna till.

Godnatt lövers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0