< Till bloggens startsida

chilla lagomt

Imorgon har vi friluftsdag på sidsjön. Jag ska åka pulka, chilla och umgås med fantastiska vänner hela dagen! Ops. Glömde det viktigaste; ÄTA FIKA! Var och handlade fika förut och såhär ser upplägget ut; Kexchoklad, kladdkaksballerina med vanilj, cookies med chokladbitar, gifflar, läsk, yoghurt, varm choklad också får vi ju hampa av skolan! Känner att detta kommer bli asbra. Lill problemet är bara hur jag ska ta med mig allt? Tänker liksom inte sitta på en full buss i 1½ timme med utomhus kläder. PROBLEMS!



Kommentarer
Hanna

är stolt över dig olina! har handlat fika jag med!!! dock så måste man äta korv, inte hamburgare..

2011-03-01 @ 19:06:57
URL: http://hanis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0