< Till bloggens startsida

skit moped

Jag bestämde mig för att trotsa vädret och ta mina moped till Fränsta för att hämta en biobiljett hos mamma. Den startade nästan på en gång och allting gick super. Fram till typ halvvägs till Fränsta då den helt plötsligt slutade fungera. Där stod jag med en moped som inte lägre ville gå, med ingen hämtning heller. Jag kände för att döda någon på plats och var minst sagt arg. Tog mopeden och promenerade hem till Ellen och då kommer min pappa och bror och hämtar mig. Kunde inte låta bli att fortsätta vara arg även om de var as snälla som hämtade mig. Haha!



Förmodligen så gillar inte min moped när det regnar eftersom den oftast vägrar starta då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0