< Till bloggens startsida

rabarber kräm är gött

Goddag!

Jag är hemma från skolan idag eftersom vi hade aktivitetsdag med brännboll på Södra berget. Jag känner att jag inte kan springa med min fot ännu så jag tog ledigt istället. Känns onödigt att bara sitta och kolla på en hel dag? 

Just nu är jag väldigt sugen på sommarlov. Tänker mig en riktigt varm dag, fint sällskap, någon fin badplats, kankse gissjön? (inte så mycket folk och fina stenar att sola sig på) och fika! Det vore inte fy skam! Tror jag ska tvinga med mig någon liten själ till veckan. 

Har så mycket planer nu i början av lovet. Den första och andra veckan kommer bli hektisk men jävligt rolig! Får jag ens påpeka att det bara är två dagar kvar!?


Jag och två fina vänner på nattbad!

Nu ska jag göra någonting vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0