< Till bloggens startsida

ovanligt

Tjenixen, det var länge sedan!
Hänger du ofta här?

Vad gör jag nu när det är sommarlov om dagarna? Ingenting mest. Igår låg jag i min säng tills sent på eftermiddagen då jag åkte och hopptränade min häst. Idag har jag legat i min säng, varit och underhållit Ellen på hennes slitsamma jobb. Nu är jag åter tillbaka till min kära säng och väntar på middag. Även denna kväll ska jag iväg och träna hoppning med min kära havremoppe. 

Intressant liv jag har va? Absolut. Den som säger något annat kan slå sig själv i ansiktet. Eller faceplanta som Ellen. 

Nu ska jag gå ut och sola. Eller just det, det är svinkallt ute, så jag ser på sex and the city istället!


saknar den här kvinnan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0