< Till bloggens startsida

I lost control

Imorrse klev jag upp innan sex och åkte iväg på tävling. Det gick inte så bra, men det gör inget. När vi kom hem, kring halv ett, gick jag och la mig. Somnade nästan direkt och sov fram till fyra. Förrutom de gångerna mamma envisades med att ringa. 

Ikväll hittar jag absolut ingenting att göra. Jag ville åka och bada, fiska, mopeda och/eller grilla men min moped försvann nyss och ingen vill liksom uppfylla mina önskningar. Antar att jag får dö av tristess ikväll. Men så ni vet, imorgon är jag back in track och tänker faktiskt göra någonting av livet. Nej just det. Träningar hela dagen, men det blir kul det med!



du.

Kommentarer
elin

HEJSAN! jag ville bara meddela att om man klipper bort ditt hår ser du ut som rebar. HEJDÅ

2011-06-21 @ 21:39:28
URL: http://elinvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0