< Till bloggens startsida

döda mitt ben

Efter att ha suttit barnvakt framåt småtimmarna så skulle jag ta mopeden hem. Som man kunnat förutsett så ville den inte riktigt starta! Fick lära mig igår någonting om någon knapp man skulle mixtra med under motorn. Gjorde som man skulle. Den gick igång, sen dog den. Kickade en miljon år och lyckades riva upp ett stort sår på benet. Ringde till mamma så de skulle komma och hjälpa mig. När jag lagt på så fungerar mopeden på en gång. Är det inte typiskt!? När jag satt mig på mopeden påväg hem så inser jag att jag har jävligt ont i foten. 

När jag kom hem haltade jag mig till sängen. Tur att min fot inte är läkt. När jag använder mina ridskor (som jag gjorde illa foten med) så gör det ont när jag går. Vilka skor använde Olina när hon kickade mopeden? De skorna.. Min fot gör ont och mitt ben är uppsvällt. 

Det här börjar bli en vana.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0